Obsługa sklepu internetowego

Oferty pracy w dziale Obsługi Klienta

Obsługa sklepu internetowego

Czy wiesz, że sprawny, zaangażowany i empatyczny zespół w dziale obsługi klienta to ważny element budowania zaufania do firmy? A może sam preferujesz zakupy w sklepie, w którym doświadczasz wyłącznie proklienckiego podejścia do kupujących? Jeśli masz w sobie duże pokłady cierpliwości, lubisz ludzi i szybko się uczysz, praca w naszym sklepie internetowym może być strzałem w dziesiątkę!  Dołącz do nas!

Zadania:

  • obsługa zamówień online
  • obsługa klienta (telefon, czat i korespondencja mailowa)
  •  udzielanie kompleksowej  informacji o produktach klientom oraz doradztwo
  • posprzedażowe wsparcie klienta
  • aktualizowanie oferty produktów na stronie internetowej
  • realizacja procesów zwrotów i reklamacji
  • współpraca z działem magazynowym w zakresie stanów magazynowych i wysyłek

Poszukujemy osoby, która

  • łatwo nawiązuje kontakty i zaraża dobrą energią 
  • jest energiczna, zorganizowana i operatywna
  • ma podstawowe umiejętności obsługi komputera
  • jest gotowa do przyswojenia wiedzy technicznej na temat drukarek i materiałów eksploatacyjnych 
  • proaktywnie podchodzi do poszukiwania najlepszych rozwiązań dla klienta

Oferujemy

  • umowę o pracę na czas nieokreślony
  • ubezpieczenie na życie i pakiet prywatnej opieki medycznej
  • dofinansowanie szkoleń, udział w konferencjach branżowych
  • luźna atmosfera pracy we wspierającym się zespole 
  • wynagrodzenie w zależności od posiadanych umiejętności 4500-6000 zł brutto 

Brzmi jak oferta dla Ciebie?


Aplikuj!