Dział E-Commerce
E-commerce – czytamy z liczb jak z nut
Gdy marketing zastanawia sie na tym “jak”, dział e-commerce stawia sobie inne pytania – po co i dlaczego? Planowanie, testowanie, wyciąganie wniosków i rekomendacje dotyczące funkcjonowania naszego sklepu, to codzienność analityków i działu SEO. Cecha charakterystyczna? Dociekliwość, cierpliwość i czytanie liczb jak najlepszej powieści.
To najmłodszy dział w DrTuszu, ale jednocześnie stanowiący bardzo ważny element całej układanki. Trafnie diagnozuje miejsca, które mogłyby działać lepiej, a co za tym idzie, odgrywają niemałą rolę w rozwoju firmy.
Praca w dziale ecommerce to z jednej strony ciągłe wyzwania, ale i czasem żmudna robota, wymagająca maksymalnego skupienia na konkretnym projekcie. Jeśli jesteś osobą, którą fascynują wykresy i tabelki, nie spoczniesz, póki nie dotrzesz do sedna sprawy, a przy tym dobrze pracuje ci się w zespole, koniecznie zerknij na aktualne rekrutacje.
Sprawdź aktualne oferty!
Galeria