Analityk z programowaniem (Python)

Oferty pracy w dziale E-Commerce

Analityk z programowaniem (Python)

Do naszego zespołu w dziale e-commerce poszukujemy Analityka z programowaniem (Python), który sprawnie łączy pracę z danymi z praktycznym podejściem do SEO. Będziesz odgrywać kluczową rolę w analizie danych, automatyzacji procesów oraz wspierać widoczność DrTusza w wyszukiwarkach dzięki analityce i szybkim wdrożeniom usprawnień.

Zadania:

  • tworzenie skryptów i narzędzi do usprawnień i automatyzacji procesów analitycznych
  • integracja danych z różnych źródeł przy użyciu API, wczytywanie danych z plików CSV, import z baz danych
  • współpraca z innymi działami w celu identyfikacji możliwości wykorzystania analizy danych
  • ocena i planowanie implementacji automatyzacji i usprawnień związanych z przetwarzaniem i analizą danych
  • praktyczne wykorzystanie narzędzi AI i automatyzacji w działaniach SEO

Poszukujemy osoby, która

  • ma doświadczenie w analizie danych i programowaniu
  • posiada podstawową znajomość zagadnień SEO (np. analiza słów kluczowych, optymalizacja treści pod kątem wyszukiwarek, praca z Google Search Console lub Google Analytics)
  • biegle zna Pythona i jego biblioteki do przetwarzania danych (NumPy, Pandas)
  • ma doświadczenie w pracy z bazami danych i zna SQL (umiejętność wyciągania danych, joinów, optymalizacji zapytań)
  • potrafi pracować z systemami kontroli wersji (np. Git)
  • umie udostępniać autorskie rozwiązania w formie API dla innych działów (np. Flask)
  • potrafi rozwiązywać złożone problemy analityczne

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe w dziedzinie informatyki, matematyki, statystyki lub pokrewne
  • umiejętność przygotowywania kompleksowych raportów i wizualizacji danych
  • umiejętność konteneryzacji rozwiązań (obsługa Dockera)
  • umiejętność pracy z serwerem, obsługi Linuxa
  • znajomość technik machine learning i deep learning (mieliśmy projekty z zakresu DataScience i istnieje możliwość wznowienia prac w tym obszarze)
  • doświadczenie w pracy z chmurą obliczeniową (AWS, Google Cloud, Azure)
  • znajomość narzędzi Business Intelligence (np. Power BI, Tableau)
  • doświadczenie w pracy z modelami językowymi (wykorzystywanie narzędzi typu ChatGPT, wykorzystywanie API do automatyzacji)
  • doświadczenie w pracy z narzędziami SEO (np. SEMrush, Ahrefs, Screaming Frog)
  • rozumienie podstaw działań content marketingowych oraz ich wpływu na widoczność w wyszukiwarkach

Oferujemy

  • umowę o pracę na czas nieokreślony,
  • ubezpieczenie na życie i pakiet prywatnej opieki medycznej,
  • luźną atmosferę pracy we wspierającym się zespole, 
  • szkolenia i wyjazdy na konferencje branżowe
  • wynagrodzenie 5200-8000 zł brutto w zależności od posiadanego doświadczenia

Rekrutacja trwa do 20.09.2025 r.


Brzmi jak oferta dla Ciebie?


Aplikuj!