Oferty pracy w dziale Obsługi Klienta
Obsługa sklepu internetowego
Czy wiesz, że sprawny, zaangażowany i empatyczny zespół w dziale obsługi klienta to ważny element budowania zaufania do firmy? A może sam preferujesz zakupy w sklepie, w którym doświadczasz wyłącznie proklienckiego podejścia do kupujących? Jeśli masz w sobie duże pokłady cierpliwości, lubisz ludzi i szybko się uczysz, praca w naszym sklepie internetowym może być strzałem w dziesiątkę! Dołącz do nas!
Zadania:
- obsługa zamówień online
- obsługa klienta (telefon, czat i korespondencja mailowa)
- udzielanie kompleksowej informacji o produktach klientom oraz doradztwo
- posprzedażowe wsparcie klienta
- aktualizowanie oferty produktów na stronie internetowej
- realizacja procesów zwrotów i reklamacji
- współpraca z działem magazynowym w zakresie stanów magazynowych i wysyłek
Poszukujemy osoby, która
- łatwo nawiązuje kontakty i zaraża dobrą energią
- jest energiczna, zorganizowana i operatywna
- ma podstawowe umiejętności obsługi komputera
- jest gotowa do przyswojenia wiedzy technicznej na temat drukarek i materiałów eksploatacyjnych
- proaktywnie podchodzi do poszukiwania najlepszych rozwiązań dla klienta
Oferujemy
- umowę o pracę na czas nieokreślony
- ubezpieczenie na życie i pakiet prywatnej opieki medycznej
- dofinansowanie szkoleń, udział w konferencjach branżowych
- luźna atmosfera pracy we wspierającym się zespole
- wynagrodzenie w zależności od posiadanych umiejętności 4500-6000 zł brutto
Rekrutacja trwa do 20.09.2024 r.
Brzmi jak oferta dla Ciebie?
Aplikuj!